اگر با دیدن آگه یاستخدام برای شغل حسابداری اپلای کرده اید و رزومه کاری تان تأیید شده باشد، باید خودتان را برای یک مصاحبه کاری و سوالات سخت فرم استخدام آماده کنید. اگر رزومه ندارید می توانید از طریق رزومه ساز ها اقدام نمایید. رزومه ساز ها به صورت آنلاین در دسترس شما می باشند. شاید سوالات عمومی بسیاری برای مصاحبه های کاری وجود داشته باشد، اما شما باید خودتان را برای رویارویی با سولاتی که مخصوص شغل حسابداری طراحی شده اند، آماده کنید. ما در این مقاله 10 مورد از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است در طول مصاحبه کاری و فرم استخدام از شما پرسیده شوند را آماده کرده ایم که شاید در رزومه کاری نیز جواب آن ها را نیاز داشته باشید: پس از دیدن آگهی استخدام حتما این سوالات را مرور نمایید.

1. چه تجاربی در زمینه حسابداری داشته اید؟
اینجا موقعیتی است که باید درباره تحصیلات خود، سوابق کاری و مهارت ها و تجاربی که در طول کارهای پاره وقت و همین طور کارآموزی خود یاد گرفته اید را بیان نمایید.

2. چرا می خواهید حسابدار شوید؟
این شغل خیلی هم دندان گیر نیست، چرا می خواهید حسابدار شوید؟ به آن چیزی که تو را به این شغل علاقه مند کرده است (عشق و علاقه به اعداد، مهارت و علاقه تان به ریاضیات، علاقه تان به حوزه مالی) فکر کنید. هر آن چیزی که در این کار برای شما ایجاد انگیزه می کند را به مدیر منابع انسانی بگویید.

3. رشد و پیشرفت خودتان در این شغل را چگونه می بینید؟
این سوال برای زمانی است که شما واقعاً برای رسیدن به جایگاه رییس حسابداری برنامه داشته باشید و واقعاً برای خودتان هدفی تعیین کرده باشید. همیشه خوش بین و مثبت بودن در مصاحبه ی کاری جواب می دهد. کارفرما به نیروی کار با انگیزه و پرشور خیلی علاقه دارد و در شرایط برابر قطعاً چنین افرادی را رای شرکتش انتخاب خواهد کرد.

برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php، فکس اینترنتی، دبیرخانه آنلاین و ... کافیست وارد سایت یار شوید.