فرقی ندارد که چند بار برای مصاحبه تمرین کرده باشید؛ همیشه آماده شدن برای یک مصاحبه کاری خسته کننده و آزار دهنده است. اما برای اینکه بتوانید مصاحبه را تحت تاثیر خود قرار دهید باید تمرین کنید و از این مسئله راه گریزی وجود ندارد . راه های زیادی وجود دارد که خودتان را برای مصاحبه کاری آماده کنید. با تمرین این روش ها می توانید استرس خود در روز مصاحبه را کم کنید و با آرامش و اعتماد بنفس بیشتری به مدیران شرکت ها نشان دهید که برای چه کاری ساخته شده اید؟ فرم استخدام را چگونه پر خواهید کرد؟ مدیریت پروژه را چگونه انجام خواهید داد. همه چیز در مورد فرم استخدام، مدیریت پروژه، و رزومه ساز های آنلاین را اینجا بخوانید.

1.درباره شرکت تحقیق کنید.
قبل از این که به مصاحبه بروید درباره شرکت مورد نظر تحقیق و بررسی کنید. به وبسایت آن ها سر بزنید و صفحاتی مثل درباره ما را بخوانید و به صفحات اجتماعی شان نیز سر بزنید تا درباره شخصیت آن ها و فرهنگ سازمانی شان اطلاعاتی به دست آورید. راه دیگر هم این است در اینترنت درباره نظرات دیگران راجع به آن شرکت جستجو کنید؛ این کار ذهنیت خوبی درباره خدمات و کارکنان آن شرکت، به شما خواهد داد.

2. رزومه کاری تان را بخوانید.
در طول مصاحبه ممکن است از شما درباره مهارت هایی که در رزومه کاری نوشته اید، سوال شود. آن جا دیگر فرم رزومه تان جلوی شما نیست! پس حتماً قبل از قدم گذاشتن در دفتر کارفرما، یک نگاهی به نمونه رزومه تان بیاندازید و محتویات آن را به خوبی در ذهن بسپارید. چنانچه هنگام دیدن فرم استخدام رزومه شما آماده نبود می توانید از رزومه ساز آنلاین استفاده نمایید.

3. تمرین مصاحبه کنید.
وقتی که یک سری اطلاعات کلی درباره نقش خود در آن شرکت و همین طور خودِ شرکت به دست آوردید، می توانید مصاحبه کاری را تمرین کنید. همان قدر که این کار مسخره به نظر می رسد، به همین اندازه در آمادگی شما برای روز مصاحبه تاثیر گذار است. شما می توانید این کار را با یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان تان تمرین کنید.

برای تبدیل تاریخ، نرم افزار دبیرخانه، فکس آنلاین و ... کافیست وارد سایت یار شوید.